Friska Viljor Alpina

Föreningen

Friska Viljor Alpina har som ambition att inte ta ut några höga tränings- eller medlemsavgifter. Vi har hittills inte heller inte haft några krav på försäljningsaktivitet eller beting som många andra föreningar.

Däremot är det ett önskemål från vår sida att ni som föräldrar ställer upp och bemannar kiosk och lift under säsongen, hjälper till när vi arrangerar tävlingar samt arbetar några pass under de veckor vi kör snöläggningskanonerna.

FV alpina och Åsbacken drivs helt ideellt av föräldrar och medlemmar. Så det som VI inte gör kommer helt enkelt inte att bli gjort. Men det är faktiskt ganska roligt och det mesta är inte svårt så det finns alltid någon syssla som passar oavsett förmåga. Läs mer.

En bild

Publicerad: 2022-12-15